community management

Lad fællesskabet blive jeres styrke

En Community Manager håndterer et fællesskab, hvor en Social Media Manager driver SoMe-kanaler. Fælles for dem er vigtigheden af at lytte og være engageret i mødet med brugerne. Kun gennem viden om brugernes samtaler og reaktioner, kan du udvikle fællesskabet og sikre, at dine brugere fortsat oplever at få værdi ved at følge jer. Lykkes det, så får jeres virksomhed ambassadører, der styrker jeres brand, og er med til at sikre jeres troværdighed.

Vi har stor erfaring både med daglig drift af sociale medier og med kampagner. Vi skaber indhold, som er tro mod brand og kommunikationsstrategi, vi distribuerer det til dine målgrupper og sikrer en god dialog med brugerne.

Vores speciale er at gøre det komplekse let forståeligt og engagerende. Ofte samarbejder vi derfor med husets andre fagligheder, fx bygningsingeniører eller eksperter inden for bæredygtighed, som sikrer, at budskabet ikke går tabt i formen.

Typiske leverancer

Community management

  • Dialog med brugerne
  • Rapportering af de sociale mediers performance

SoMe management

  • Indhold til sociale medier: Tekst, illustrationer, podcasts, film og animationer
  • Live-casts fx til Facebook med brugerdialog
  • Organiske posts og dark posts med annoncering
  • Daglig drift eller kampagner

Andre cases

Opbygning af forening for mental sundhed

Norliv/Velliv

Velliv Norliv Foreningen - Case
Kommunikation og digital

Rådgivningsordning om energibesparelser

Energistyrelsen

Energirådgivning-Case-top
Kommunikation og digital

Kampagne for KBH

Københavns Kommune

København luft kampagne ren luft redder liv
Kommunikation og digital

Kampagne skaber CO2-reduktion

Energistyrelsen

kampagne om CO2
Kommunikation og digital

Kampagne til landbruget

Energistyrelsen

Energihøsten case
Kommunikation og digital

Udbredelse af kendskab til støtteordning

EUDP (Energistyrelsen)

EUDP-Case-top
Data og analyser

Tag fat i Louise, hvis du vil høre mere om community- eller SoMe-management.

Louise Mønsted

Louise Mønsted

Juniorrådgiver, Social Media & Community Manager, Cand.comm

Mobil: +45 31 52 32 95