Lad fællesskabet blive jeres styrke
En Community Manager håndterer et fællesskab, hvor en Social Media Manager driver SoMe-kanaler. Fælles for dem er vigtigheden af at lytte og være engageret i mødet med brugerne. Kun gennem viden om brugernes samtaler og reaktioner, kan du udvikle fællesskabet og sikre, at dine brugere fortsat oplever at få værdi ved at følge jer. Lykkes det, så får jeres virksomhed ambassadører, der styrker jeres brand, og er med til at sikre jeres troværdighed.
Vi har stor erfaring både med daglig drift af sociale medier og med kampagner. Vi skaber indhold, som er tro mod brand og kommunikationsstrategi, vi distribuerer det til dine målgrupper og sikrer en god dialog med brugerne.
Vores speciale er at gøre det komplekse let forståeligt og engagerende. Ofte samarbejder vi derfor med husets andre fagligheder, fx bygningsingeniører eller eksperter inden for bæredygtighed, som sikrer, at budskabet ikke går tabt i formen.
Community management
- Dialog med brugerne
- Rapportering af de sociale mediers performance
SoMe management
- Indhold til sociale medier: Tekst, illustrationer, podcasts, film og animationer
- Live-casts fx til Facebook med brugerdialog
- Organiske posts og dark posts med annoncering
- Daglig drift eller kampagner