indhold og formidling

Fra komplekst til letforståeligt, men stadig relevant

Det skal helst ikke kun være de indviede, der forstår jeres indhold. De ressourcer I bruger på at gøre jeres formidling forståelig for flere, får I tilbage i form af større rækkevidde og effekt af budskaberne. Så kig lige en ekstra gang på fx jeres hjemmeside, jeres kampagnematerialer eller seneste pressemeddelelse – er det tilpasset målgruppen eller er det skrevet lidt indforstået?

Vi har mange års erfaring med at ramme den gyldne middelvej. Der hvor budskabet står skarpt til målgruppen uden at gå på kompromis med fagligheden eller blive for letbenet. Vi gør det komplekse let forståeligt og engagerende gennem tekster og visuelle virkemidler som fx infografikker. Ofte samarbejder vi i den forbindelse med husets andre fagligheder, fx bygningsingeniører eller eksperter inden for bæredygtighed, som sikrer, at budskabet ikke går tabt i formen.

Leverancer

Andre cases

Website: plastikviden.dk

Miljøstyrelsen

plastikviden plastik nationale plastikcenter
Kommunikation og digital

Kampagne for KBH

Københavns Kommune

København luft kampagne ren luft redder liv
Kommunikation og digital

Udbredelse af kendskab til støtteordning

EUDP (Energistyrelsen)

EUDP-Case-top
Data og analyser

Opbygning af forening for mental sundhed

Norliv/Velliv

Velliv Norliv Foreningen - Case
Kommunikation og digital

Kommunikationspakke til LED-virksomhed

Nordic Business Light

Nordic Business Light case
Kommunikation og digital

7 dokumenter blev til 1 vejledning

Energistyrelsen

Energisynsvejledning
Kommunikation og digital

Webløsning om energibesparelser

Energistyrelsen

SparEnergi-Case-top spar energi
Kommunikation og digital

Presse om tilskud til boligprojekter sparer CO2

Energistyrelsen

TV2
Data og analyser

Energirådgivning til private

Energistyrelsen

Kommunikation og digital

Ring eller skriv til Annika, hvis du vil høre mere om mulighederne for faglig formidling og produktion af indhold.

annika laybourn

Annika Laybourn

Seniorspecialist, Online-formidling og Brugervenlighed