Fra komplekst til letforståeligt, men stadig relevant
Det skal helst ikke kun være de indviede, der forstår jeres indhold. De ressourcer I bruger på at gøre jeres formidling forståelig for flere, får I tilbage i form af større rækkevidde og effekt af budskaberne. Så kig lige en ekstra gang på fx jeres hjemmeside, jeres kampagnematerialer eller seneste pressemeddelelse – er det tilpasset målgruppen eller er det skrevet lidt indforstået?
Vi har mange års erfaring med at ramme den gyldne middelvej. Der hvor budskabet står skarpt til målgruppen uden at gå på kompromis med fagligheden eller blive for letbenet. Vi gør det komplekse let forståeligt og engagerende gennem tekster og visuelle virkemidler som fx infografikker. Ofte samarbejder vi i den forbindelse med husets andre fagligheder, fx bygningsingeniører eller eksperter inden for bæredygtighed, som sikrer, at budskabet ikke går tabt i formen.
- SEO-optimerede webtekster
- Budskabsbærende visuel kommunikation, fx infografikker og videoklip
Se mere under Grafisk design - Kommunikation på sociale medier
Se også på Community management - Pjecer og andre tryksager
- Pressemeddelelser
- Rapporter