kampagne

Kampagner med rette budskaber til de rette målgrupper

Sammen udvikler vi et koncept for kampagnen, der er tilpasset jeres målgrupper og de kanaler, de befinder sig i. Budskaberne i en kampagne kan være lige så mangfoldige, som de mennesker, vi taler til, og vi hjælper med at finde de historier, som jeres modtagere kan spejle sig i.

Hvad enten jeres formål er branding eller engagement, så styrer vi jer sikkert igennem hele processen – fra konceptudvikling til produktion og eksekvering.

Bæredygtighed og grøn omstilling er i vores DNA, og vi er vant til at gøre det komplekse let forståeligt. I den forbindelse samarbejder vi ofte med husets andre fagligheder, fx bygningsingeniører eller eksperter inden for bæredygtighed, som er med til at sikre, at budskabet ikke går tabt i formen.

Leverancer

  • Analyser af målgruppe og segmentering
  • Udvikling af kampagnestrategi
  • Udvikling af kreative koncepter på tværs af kanaler
  • Udvikling og produktion af kampagnefilm
  • Indholdsproduktion til digitale kanaler og sociale medier
  • Annoncering og målretning på sociale medier
  • Events og konferencer
  • Proaktivt pressearbejde i tæt samspil med kampagnens øvrige indsatser

Andre cases

Kampagne til landbruget

Energistyrelsen

Energihøsten case
Kommunikation og digital

Kampagne for KBH

Københavns Kommune

København luft kampagne ren luft redder liv
Kommunikation og digital

Kampagne skaber CO2-reduktion

Energistyrelsen

kampagne om CO2
Kommunikation og digital

Rådgivningsordning om energibesparelser

Energistyrelsen

Energirådgivning-Case-top
Kommunikation og digital

Energibesparelse i børnehøjde

Gentofte Kommune

SNIF_hero
Kommunikation og digital

Adfærdskampagne i Glostrup Kommune

Glostrup Kommune

Glostrup Kommune case
Kommunikation og digital

Ring til Marianne, hvis du vil høre mere om muligheden for at få hjælp til en kampagne.

Marianne Hartz Thomas

Partner, Chef for kommunikation og forandringsledelse, Journalist, MBA