Spred budskabet!
Hvis jeres virksomhed rykker på bæredygtighedsdagsordenen, er der ingen grund til at gå stille med dørene. Brug presse og PR til at fremhæve de historier, som styrker jeres forretning. Og sørg for at de gode budskaber bliver spredt via de rigtige kanaler, så budskabet når de rigtige ører – uanset om det er den brede offentlighed, mulige B2B-kunder, investorer eller en helt fjerde gruppe.
Når vi hjælper virksomheder med deres pressearbejde om grøn omstilling trækker vi på vores årelange erfaring med emnet. Vi sikrer, at virksomhederne undgår greenwashing, men også at de undgår forspildte PR- og pressemuligheder i form af greenhushing. Hvis der er behov for sparring fx i forhold til beregninger eller tekniske vurderinger, har vi mulighed for at trække på husets andre ressourcer, der bl.a. rummer bæredygtighedseksperter.
- Kommunikationsstrategisk rådgivning
- Udarbejde kernefortælling for jeres virksomhed
- Kommunikationsplan
- Pressemeddelelser og nyheder
- Mediekontakt og udbredelse af historier
- Medieovervågning og afrapportering
- Plan for krisehåndtering
- Medietræning til interview og levering af kernebudskaber