Sæt jer selv på dagsordenen
Arbejdet med bæredygtighed giver i stigende grad strategiske muligheder og stærke konkurrencefordele – men præsenterer også store faldgruber, hvis man ikke har styr på kommunikationen.
Vi kan hjælpe jer med at undgå greenwashing og samtidig sikre, at I ikke bliver ofre for det modsatte – nemlig greenhushing. I behøver ikke være bange for at træde frem, så længe I har styr på, hvad man må og ikke må sige.
Et forløb med praktisk udbytte
Forløbet er for jer, der er godt i gang med jeres arbejde med bæredygtighed, men som vil have hjælp med, hvad der er klart til at blive sagt højt, og hvad der skal blive på tegnebrættet lidt endnu.
Forløbet har både et strategisk fokus og et praktisk udbytte. Og hvis det giver mening, kan vi udnytte de øvrige kompetencer, vi har i huset, fx i forhold til produktionstekniske forhold eller finansiering af grøn omstilling.
- Analyse af jeres nuværende kommunikation
- Kommunikationsstrategi- og plan for jeres bæredygtighedskommunikation
- Grundig introduktion til bæredygtighedsbegrebet i et kommunikativt perspektiv
- Viden om lovgivning på området
- Værktøjer til at undgå greenwashing
- Kommunikationsprodukter som fx tekster til jeres hjemmeside og SoMe-opslag